-->

Nuri Sesigüzel-Ela Gözlüm

Nuri Sesigüzel Ela Gözlüm Dinle NURİ SESİGÜZEL - ELA GÖZLÜM BEN BU ELDEN GİDERSEM Dinle



Nuri Sesigüzel Ela Gözlüm Şarkı Sözleri


   Nuri SESİGÜZEL - ELA GÖZLÜM Türkü Sözü


Ela gözlüm ben bu ilden gidersem,
Zülfü perişanım kal melul melul,
Kal melul melul,
Kerem et aklından çıkarma beni,
Ağla gözyaşını sil melul melul.

Elvan çiçeklerin takma başına,
Kudret kalemini çekme kaşına, çekme kaşına,
Beni ağlatırsan doyma yaşına,
Ayrılık şerbetin su melul melul.

Karacaoğlan der ki nolup nolunca,
Ben bir güzel sevdim kendi huyumca, kendi halimce,
Varıp gurbet ele vasıl olunca,
Dostlardan haberi al melül melül...

Söz: Karacaoğlan
Müzik: Anonim (Erzurum Yöresi)
Kaynak: Hulusi SEVEN

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ''Yorumlama Biçimi'' den ''Anonim'' seçerek gönderebilirsiniz.