-->

Tüdanya-Alacağım Var

Tüdanya Alacağım Var Dinle TÜDANYA - ALACAĞIM VAR Dinle



Tüdanya Alacağım Var Şarkı Sözleri


   Tüdanya - ALACAĞIM VAR Şarkı Sözü


Ölürüm terk edemem vefasız seni,
Aşkımın aşkından alacağı var,
Nereden gördü gözlerin beni,
Gözümün gözünden alacağı var.

Alacağım var, alacağım var,
Gözümün gözünden alacağı var.

Ezelden bağlıydım gönülden sana,
İnan ki zor geldi ayrılık bana,
Bir ömür mutluluk borçlusun bana,
Mutlusun mutluluk alacağım var.

Alacağım var, alacağım var,
Mutlusun mutluluk alacağım var.

Gönülden sevmiştim inan ki seni,
Terk edipte gittin seven kalbimi,
Söz verdin unutma sakın sözünü,
Dilimin dilinden alacağı var.

Alacağım var, alacağım var,
Dilimin dilinden alacağı var.

Ezelden bağlıydım gönülden sana,
İnan ki zor geldi ayrılık bana,
Bir ömür mutluluk borçlusun bana,
Mutlusun mutluluk alacağım var.

Alacağım var, alacağım var,
Mutlusun mutluluk alacağım var...

Söz: Zeki ÖZPINAR
Müzik: Uğur BAYAR

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ''Yorumlama Biçimi'' den ''Anonim'' seçerek gönderebilirsiniz.